مشاور برند و تبلیغات، مشاور مدیریت برند ، مشاور مدیریت برند ،، مشاور مهندسی

خصوصیات یک برند خوب:

۱- برند می‌باید چیزی از هدف تولید محصول، کیفیت آن، منافع آن، استفاه‌های آن و طرز عمل آن و غیره پیشنهاد کند.

۲- برند باید ساده، کوتاه و دارای تلفظ ساده بوده و به خاطر سپردن آن آسان باشد. برای مثال، لوکس، ژیلت، نایک، مگی، بیک، و …

۳- برند باید به سادگی تبلیغ و شناسایی شود.

۴- برند باید بخشی از یک حالت و طبیعت دائمی باشد.

۵- برند باید ساده و شفاف و جذاب باشد.

۶- باید قابل ثبت و حمایت حقوقی باشد.

۷- باید مشخص و دقیق باشد.

۸- باید دارای صدای لذت بخش در هنگامی که آن را می‌شنوید باشد.

۹- باید اقتصادی بوده و قابل تولید مجدد و تکثیر باشد.

۱۰- باید اصل باشد (غیر تقلیدی)

۱۱- نباید به چندین گونه تلفظ شود.

۱۲- نباید تهاجمی (به کسی یا چیزی) و یا اهانت آمیز باشد.

۱۳- باید تصویر خوبی ایجاد کند.

14- نباید قدیمی و کهنه باشد.

برند سازی  چیست؟

/ 0 نظر / 36 بازدید