مدرس و مشاور برند، مدرس برندسازی، مشاور برندسازی، مدرسه برند، انجمن برند،

وبسایت تخصصی مهندسی برند

Yd_3mCLsPeO9mDjnp8FRhQud9Bc%3D برندسازی و ساخت برند

|

وبسایت تخصصی مهندسی برندbrandengineering.blog.ir

تعداد بازدید: ۲۲۸



نظرات

۰

همایش رونمایی برند مدیریت برند و برندسازی

Yd_3mCLsPeO9mDjnp8FRhQud9Bc%3D برندسازی و ساخت برند

|

کارگاه های آموزشی برند اصول و فنون ساخت برند همایش ها و سمینار های برند

photo_%DB%B2%DB%B0%DB%B1%DB%B8-%DB%B0%DB%B2-%DB%B0%DB%B3_%DB%B1%DB%B7-%DB%B2%DB%B4-%DB%B4%DB%B6-620x330.jpg

مدرس و مشاور برند و برندسازی

همایش رونمایی برند مدیریت برند و برندسازی


سخنرانی و آموزش در همایش رونمایی برند های شرکت آی تک

تدریس و آموزش مدیریت برند و برندسازی

تولد برند

www.khooyeh.com (@khooyeh.ir) • Instagram 7photos and videos

دانلود اسلاید های همایش رونمایی برند

در کانال تلگرام انجمن برند

دکتر برند

کانال تلگرام انجمن برند دکتر برند مشاور برند

www.t.me/branddoctor

 

دانلود کتاب جامع برندسازی و مدیریت برند

http://khooyeh.com/کتاب-مدیریتبرند/

photo_%DB%B2%DB%B0%DB%B1%DB%B8-%DB%B0%DB%B2-%DB%B0%DB%B3_%DB%B1%DB%B7-%DB%B2%DB%B4-%DB%B4%DB%B6-300x200.jpgphoto_%DB%B2%DB%B0%DB%B1%DB%B8-%DB%B0%DB%B2-%DB%B0%DB%B3_%DB%B1%DB%B7-%DB%B2%DB%B4-%DB%B5%DB%B1-300x200.jpgphoto_%DB%B2%DB%B0%DB%B1%DB%B8-%DB%B0%DB%B2-%DB%B0%DB%B3_%DB%B1%DB%B7-%DB%B2%DB%B5-%DB%B0%DB%B8-300x200.jpgphoto_%DB%B2%DB%B0%DB%B1%DB%B8-%DB%B0%DB%B2-%DB%B0%DB%B3_%DB%B1%DB%B7-%DB%B2%DB%B5-%DB%B1%DB%B3-300x200.jpgphoto_%DB%B2%DB%B0%DB%B1%DB%B8-%DB%B0%DB%B2-%DB%B0%DB%B3_%DB%B1%DB%B7-%DB%B2%DB%B6-%DB%B4%DB%B6-300x200.jpgphoto_%DB%B2%DB%B0%DB%B1%DB%B8-%DB%B0%DB%B2-%DB%B0%DB%B3_%DB%B1%DB%B7-%DB%B2%DB%B7-%DB%B0%DB%B3-300x200.jpgphoto_%DB%B2%DB%B0%DB%B1%DB%B8-%DB%B0%DB%B2-%DB%B0%DB%B3_%DB%B1%DB%B7-%DB%B2%DB%B7-%DB%B1%DB%B2-300x200.jpgphoto_2018-02-08_00-15-48-300x200.jpgphoto_2018-02-08_00-16-01-300x200.jpgphoto_2018-02-08_00-16-19-300x200.jpg

تعداد بازدید: ۴۵



نظرات

۰

سخنرانی در همایش برندینگ ، مدیریت برند، برندسازی و مدیریت برند

Yd_3mCLsPeO9mDjnp8FRhQud9Bc%3D برندسازی و ساخت برند

|

کلاس های برند کارگاه های آموزشی برند همایش ها و سمینار های برند

کارگاه آموزشی ثبت برند، برندسازی، مدیریت برند و ارزشگذاری برند در وزارت صنعت و تجارت.

مدرس:علی خویه

branddoctor.ir و

khooyeh.ir و khooyeh.com

صفحه اینستاگرام

www.instagram.com/khooyeh.ir

 

کارگاه آموزشی ثبت برند، برندسازی، مدیریت برند و ارزشگذاری برند در وزارت صنعت و تجارتکارگاه آموزشی ثبت برند، برندسازی، مدیریت برند و ارزشگذاری برند در وزارت صنعت و تجارت

کارگاه آموزشی ثبت برند، برندسازی، مدیریت برند و ارزشگذاری برند در وزارت صنعت و تجارتکارگاه آموزشی ثبت برند، برندسازی، مدیریت برند و ارزشگذاری برند در وزارت صنعت و تجارت

کارگاه آموزشی ثبت برند، برندسازی، مدیریت برند و ارزشگذاری برند در وزارت صنعت و تجارتکارگاه آموزشی ثبت برند، برندسازی، مدیریت برند و ارزشگذاری برند در وزارت صنعت و تجارت

 

تعداد بازدید: ۴۴



نظرات

۰

مدرس برند و برندسازی مشاور برند و برندسازی

Yd_3mCLsPeO9mDjnp8FRhQud9Bc%3D برندسازی و ساخت برند

|

برندسازی، بر چهار اصل مهم استوار است:

1️⃣ ایجاد تمایز

2️⃣ ارتباط

3️⃣ ارزش

4️⃣ شناخت محصول

اما عامل جادویی که این مبانی را تبدیل به یک داستان موفقیت آمیز برندسازی می کند، «انسجام و یکپارچگی» است.

تعداد بازدید: ۹۳



نظرات

۰

دانلود کتاب Branding pdf آموزش برندسازی و برندینگ

Yd_3mCLsPeO9mDjnp8FRhQud9Bc%3D برندسازی و ساخت برند

|

مقالات برند تقویت و توسعه ی برند برندسازی

دانلود کتاب Branding pdf آموزش برندسازی و برندینگ

یکشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۶، ۱۰:۴۴ ق.ظ

دانلود کتاب Pdf

عنوان: دانلود کتاب Branding pdf آموزش برندسازی و برندینگ

حجم: 17.7 مگابایت

تعداد صفحات: 400 صفحه

توضیحات: کتاب جامع آموزش برندسازی و مدیریت برند


کتاب آموزش برندینگ و برندسازی Pdf

فهرست مطالب

تعداد بازدید: ۱۴۹



نظرات

۰

کارگاه آموزشی طراحی صنعتی و ثبت برند صنعتی

Yd_3mCLsPeO9mDjnp8FRhQud9Bc%3D برندسازی و ساخت برند

|

کلاس های برند کارگاه های آموزشی برند همایش ها و سمینار های برند برندسازی برندسازی کالاهای صنعتی

کارگاه آموزشی طراحی صنعتی و ثبت برند صنعتی

کارگاه آموزشی طراحی صنعتی و ثبت طرح صنعتی در استان همدان ، باهمکاری و مشارکت شرکت های صنعتی و اتاق بازرگانی،صنایع، معادن و کشاورزی این استان برگزار گردید.

مدرس دوره: علی خویه

تعداد بازدید: ۱۲۷



نظرات

۰

برندسازی به وسیله روابط عمومی تجاری

Yd_3mCLsPeO9mDjnp8FRhQud9Bc%3D برندسازی و ساخت برند

|

مقالات برند

برندسازی به وسیله روابط عمومی تجاری

 برندینگ » برند سازی خدمات » برندسازی به وسیله روابط عمومی تجاری

برندسازی به وسیله روابط عمومی تجاری

 برند سازی خدماتبرند سازی کالابرندینگمدیریت برندمقالات برند 

  0

 

یک برنامه روابط عمومی همیشه روند استانداردی داشته که در آن از استراتژی‌های مشخصی همچون ارتباطات رسانه‌ای، انتشار خبر رسمی و برگزاری همایش‌ها استفاده می‌شده تا بتواند داستان برند را به گوش مخاطبان برساند. اما با قدرت گرفتن اینترنت و فراگیری تکنولوژی‌های مختلف، این روند دستخوش تغییرات اساسی و عمده‌ای شده است. البته اصل داستان روابط عمومی و هسته اصلی آن همیشه بدون دست و بکر مانده و هیچگاه وابسته به زمان و مکان نبوده است. این اصل همان داستان سرایی است.

یک برنامه روابط عمومی همیشه روند استانداردی داشته که در آن از استراتژی‌های مشخصی همچون ارتباطات رسانه‌ای، انتشار خبر رسمی و برگزاری همایش‌ها استفاده می‌شده تا بتواند داستان برند را به گوش مخاطبان برساند. اما با قدرت گرفتن اینترنت و فراگیری تکنولوژی‌های مختلف، این روند دستخوش تغییرات اساسی و عمده‌ای شده است. البته اصل داستان روابط عمومی و هسته اصلی آن همیشه بدون دست و بکر مانده و هیچگاه وابسته به زمان و مکان نبوده است. این اصل همان داستان سرایی است.

IMG09391028.jpg

با روابط عمومی تجاری، داستان های جذاب تولید کنید

 در پشت پرده‌ هر برند، شرکت و شخص داستانی نهفته است. این داستان می‌تواند در رابطه با

تعداد بازدید: ۱۱۷



نظرات

۰

لغات و اصطلاحات برندسازی

Yd_3mCLsPeO9mDjnp8FRhQud9Bc%3D برندسازی و ساخت برند

|

مفهوم برند

لغات و اصطلاحات برندسازی

 

برگزاری دوره های آموزشی در سازمان شما

برندسازی هم برای خودش زبانی دارد. برای دنبال کردن ابهام های آن، کافی است با موتور جست وجوگر مورد علاقه تان در اینترنت، «واژه های برندسازی» را دنبال کنید و حداقل بیش از ۱۲میلیون واژه به دست خواهید آورد! صرفاً فهرستی از واژه های ضروری را به زبان ساده در ادامه آورده ام:

– برندبرند، اساساً تعهدی است درباره اینکه، شما که هستید و چه استفاده ای به مخاطبان می رسانید که هر بار افراد با هر جنبه ای از شما یا کارتان تماس برقرار کنند، تقویت می شوند.

– هویت برند: هویت برند یا جوهره برند بیانگر مهم ترین و منحصربه فردترین خصوصیات برند است. نشانگر شیوه تفکر ماهوی یک برند است.

– هویت بصری برند: علائمی هستند که برند تان را به صورت بصری معرفی می کنند، که معمولاً به شکل یک لوگو، نماد یا سبک نگارشی منحصربه فرد دیده می شوند.

– تصویر برند: مجموعه ای از باورهاست در این باره که، برند شما چیست و به چه چیزی پایبند است که در نتیجه ارتباط با شما و نام شما، در ذهن مشتری وجود دارد.

– برندسازی: فرآیند ساختن مفاهیم مثبتی درباره اشخاص، کسب وکارها یا محصولات در ذهن مشتریان و مخاطبان است.

811-2-14b

– جایگاه سازی برند: نشان دهنده این است که چگونه برند تان نسبت به سایر برند های موجود در بازار رقابتی، متفاوت یا در ارتباط است.

– مدیریت برند: کنترل نحوه ارائه هویت و پیام برند در تمامیت سازمان و مدیریت بازارتان است و از طریق تمام رسانه ها و کانال های ارتباطی و اطلاع رسانی اعمال می شود.

– ارزش ویژه برند: ارزش برند شما به عنوان یک سرمایه، بر مبنای کیفیت، اعتبار، شهرت و همچنین تعهد و تقاضایی است که تولید می کند. یک برند معتبر، در نتیجه مناسبات با مشتریان است که درآمدهای آینده را با افزایش علاقه و وفاداری نسبت به برند تضمین می کند.

وقتی مشاور شما درباره پیام برند، تعهد برند، مأموریت برند، راهبرد برند، توسعه برند، احیای برند، برندسازی مجدد و ستونی از سایر واژه های برندسازی حرف می زند، مستأصل نشوید. با درک این واژه ها، می توانید مذاکرات برندسازی را به خوبی پیش ببرید.

 

تعداد بازدید: ۲۴۳



نظرات

۰

عوامل اصلی برندسازی

Yd_3mCLsPeO9mDjnp8FRhQud9Bc%3D برندسازی و ساخت برند

|

مقالات برند برند و تأثیر آن بر وفاداری مشتری برندسازی صنعت پوشاک و نساجی برندسازی در لوازم آرایشی و بهداشتی برندسازی لوازم خانگی برندسازی مبلمان ، میز و دکوراسیون برندسازی مواد خوراکی ، لبنی برندسازی دیجیتالی و اینترنتی استراتژی های برند برندسازی ملی

عوامل اصلی برندسازی

برندسازی، بر چهار اصل مهم استوار است: ایجاد تمایز، ارتباط، ارزش و شناخت محصول. اما عامل جادویی که این مبانی را تبدیل به یک داستان موفقیت آمیز برندسازی می کند، «انسجام و یکپارچگی» است. اگر شما، انسجام را وارد برنامه برندسازی تان کنید، سر از یک برند موفق درمی آورید که یک سر و گردن از بقیه، بالاتر است.

اگر بدانید که به چه چیزی پایبندید و پیام هایی که به مخاطب مورد نظرتان می فرستید پیوسته این موضوع را تقویت کند که پیشنهاد شما چقدر منسجم و مرتبط با هویت برند است، به این ترتیب ارزش های بنیادین را برای برندتان بنا نهاده اید. صرف نظر از اینکه اقلام بازاریابی تان را چقدر زیبا و پرزرق و برق بزک کرده باشید. در برندسازی، انسجام و یکپارچگی مهم تر از کیفیت اجراهاست.

/ 0 نظر / 15 بازدید