اصول مشاوره برند و برندسازی

مشاور برند و برندسازی

اصول مشاوره برند و برندسازی

تجزیه تحلیل، برنامه ریزی اجرا ی مشاوره برند و برندسازی

وظایف، انتظارات، شیوه اجرا، تکنیک، تاکتیک، استراتژی، دانش، نگرش و مهارت مشاوره و مشاوران

برند و برندسازی ، تشخیص بیماری های برند و برندسازی  ، معاینه مدیران،

تشخیص بیماری های برند و برندسازی  منابع انسانی، رفتار سازمانی، پشتیبانی،  بازاریابی، فروش، تبلیغات و برند

انواع بیماری های برند و برندسازی ، سازمان ، شرکت و موسسات مختلف و تکنیک های درمان آن

نویسنده و مترجم:

علی خویه و فهیمه احمدی

مدرسان دانشگاه، مشاوران ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبرو شرکت های بزرگ ملی و بین المللی

www.khooyeh.com

www.marketingconsulting.blogfa.com

www.marketingconsulting.persianblog.ir

1392

قابل استفاده کلیه دست اندرکاران صنعت، تولید، خدمات،صاحبان سرمایه، سرمایه داران، صاحبان برند، مدیران، سرپرستان، کارکنان، اساتید، دانشجویان، محققان و علاقمندان به مشاوره در شاخه های مختلف به ویژه برند و برندسازی ، بازرگانی ، فروش، تبلیغات و ارتباطات

 

فهرست برخی از مطالب کتاب:

  • اصول پاسخگویی به مشتریان معاینات  برند و برندسازی  .. 14
    شیوه رفتار با مشتریان معاینات  برند و برندسازی  .. 14
    رضایت سنجی مشتریان معاینات  برند و برندسازی  .. 14
    نکاتی که در جلسه معاینات  برند و برندسازی    باید رعایت کرد. 14
    ویژگی های محل معاینات  برند و برندسازی    برند و برندسازی   فروش و تبلیغات... 14
    تصمیمات اساسی معاینات  برند و برندسازی   ان برند و برندسازی   فروش وتبلیغات... 14
    مذاکره معاینات  برند و برندسازی  .. 15
    اصول قبل از جلسه معاینات  برند و برندسازی  .. 15
    اصول حین جلسه معاینات  برند و برندسازی  .. 15
    اصول بعد از جلسه معاینات  برند و برندسازی  .. 15
    شناسایی مشتریان معاینات  برند و برندسازی  .. 15
    استفاده از معاینات  برند و برندسازی   و برند و برندسازی  .. 15
    ابزارهای مشاوران برند و برندسازی   فروش وتبلیغات
  • انواع مشاوره و اصول اجرا
  • سیستم های گزارش دهی مشاوران برند و برندسازی   فروش و تبلیغات
  • سیستم ارزیابی فعالیت های مشاوران
  • تحقیقات مشاوران برند و برندسازی   فروش و تبلیغات
  • غلبه بر موانع مشاوران
  • تاسیس واحدمشاوره برند و برندسازی  
  • شیوه های تعامل مالی با مشتریان مشاوره
  • واحداستراتژیک مشاوره برند و برندسازی   فروش و تبلیغات
  • ارتباط موثرتر با مشتریان مشاوره
  • ایجاد رابطه بین خواسته های مشتریان مشاوره و اجرای فرایندها
  • کنترل رفتار مشتریان مشاوره
  • شناسایی مشتریان مشاور
  • عوامل روانشناختی معاینات  برند و برندسازی  .. 15
    دلایل ترک معاینات  برند و برندسازی  .. 15
    نقش معاینات  برند و برندسازی    در بحران ها 15
    معاینات  برند و برندسازی    در شرایط سخت برند و برندسازی  . 15
    ویژگی های معاینات  برند و برندسازی    حرفه ای... 15
    نمونه فرم های بازدید معاینات  برند و برندسازی  .. 15
    نمونه مطالعات موردی... 15
    معاینات  برند و برندسازی    انرژی دهنده. 15
    معاینات  برند و برندسازی    انگیزه بخش.... 15
  • چالش های مشاوران برند و برندسازی   و فروش
  • اصول فنی مشاوره برند و برندسازی  برند و برندسازی  
  • تکنیک های معاینه فنی سازمان و شرکت توسط مشاوران برند و برندسازی  
  • تغییر نگرش مشتریان مشاوره
  • معاینه فنی مشتریان مشاوره
  • معاینه سیستم مشتریان مشاوره

معاینه مشتریان مشتریان مشاوره

  • مشاور کیست مفاهیم اساسی
  • مطالعه موردی...
  • مشاور برند و برندسازی  کیست
  • مشاور برند و برندسازی   کیست
  • تعریف مشاوره و مشاور برند و برندسازی  
  • مشاور برند و برندسازی   یک تخصص مهارت دانش یا هنر
  • هدف از مشاوره
  • مشاوره مبتنی بر هدف
  • اهمیت و ضرورت مشاوره برند و برندسازی   فروش و تبلیغات
  • مطالعه موردی...
  • تعریف معاینات  برند و برندسازی  .. 14
    ·  فعالیتهای اصلی در برند و برندسازی  .. 14
    ·  آمیخته برند و برندسازی  .. 14
    ·  وظیفه ی تحقیق در برند و برندسازی  . 14
    ·  مدل تصمیم گیری (Decide) 14
    ·  طبقه بندی تحقیق در برند و برندسازی  . 14
    ·  معاینات  منجر به حل مسئله. 14
    ·  معاینات  منجر به شناسائی مسئله. 14
    ·   سازمان معاینات  برند و برندسازی  .. 14
    ·  سیستم اطلاعاتی برند و برندسازی   (Mis) 14
    ·  انواع سیستمهای اطلاعاتی.. 14
    ·  ویژگیهای سیستم اطلاعاتی برند و برندسازی  .. 14
/ 1 نظر / 7 بازدید
مرجع مهندسی برق -گام به گام PLC

سايت يک قدم پي-ال-سي در آستانه پنجمين سال فعاليت تخصصي خود در زمينه گرايش هاي مختلف مهندسي برق خصوصا آموزش پي -ال-سي وپروژه ها ونرم افزارهاي مربوطه مي باشد. اين سايت که با همکاري تني چند از مهندسين برق اداره مي شود علاوه برارايه رايگان منابع آموزشي ونرم افزارهاي برق وفايل ها وکتب آموزشي پي -ال-سي وپروژه هاي آن، اقدام به تهيه محصولات آموزشي منحصر به فرد در زمينه پي-ال-سي نظير بسته هاي آموزش پي ال سي وبسته هاي نرم افزاري وهمچنين بسته هاي جامع پروژه هاي پي ال سي نيز نموده است. از ديگر محصولات آموزشي سايت http://plcforall.com سي دي هاي آموزشي فني وحرفه اي وکاردانش رشته هاي برق صنعتي وبرق ساختمان وهمچنين بسته هاي نمونه سوالات آزمون فني وحرفه اي مي باشد. از محبوبيت وکاربردي بودن اين محصولات همين بس که در مدت دوسال گذشته از فعاليت فروشگاه سايت بيش از 8هزار نفر از کاربران اين بسته ها را خريداري نموده اند امیدوارم موفق باشین.